:

Thursday 17 January 2013

Bosan !


Holaa holi cikebum cikebum ! See ? bosan gila beb . now aku kat rumah akak aku dekat selayang . Soo bored sungguh . Yelah bukan pegi mane mane pun , dok terperuk kat rumah je , kenape tak keluar ? cehh , aku bukannye tahu sangat selok belok tempat ni . Kalau ade kawan takpe gak , bebas jugak aku nak g mane mane . aku aloneeeeeeee weh ! Abg ipar aku sekarang selalu balik lambat , tulah sebab utama jugakkkkkk . Kalau la ade kawan macam dulu , perghhhhhhhh bapak best . semua sekarang dah bawak haluan masing masing . Ade yang keje , kursus . Plkn pun ade . Aku ni je dok rumah lagi . Nak keje tak tau nak mintak kat mane , perghhh sekian kalau nak keje tu . Korang ade tau mane mane keje kosong dokk ? Eceh , hehe saje jee . Okee lah , bosan la wi . Nak p makan dulu . Haaaaaaaa , nak bagitau ni . Post yang pasal Memori tercipta 2012 la sangat tu aku dah padam ! kenapee ? suke hati la . Haha , menyampah dengan post yang tak menjadi tuu . Okee Byeeeeeeeeeeeeeee^^

No comments: